Helgens bravader!:)

Lordagskvallen blev hellyckad maste jag saga! jag o carro korde i alla fall hem till amanda, stannade dock forst o kopte lite alkohol, en flaska bacardi lemon o lite sprite, maste da saga att razz ar sa mkt godare, for lemon smakade skit. i alla fall tesammans med spriten, usch! Hemma hos amanda blev de tjejmys o groggar medans vi gjorde oss i ordning.

Vi i vantan pa att fa vara har fixade(amanda utnamnd till kvallens harfixare)

Sa har kan man se ut nar man har lite for kul :)

Glada brudar pa vag till taxin
Vid ca halv elva tiden tog vi en taxi down town till the cellar(borjar bli stammisar tror jag, men man har inte sa myckt att valja pa da man inte har nagra id:n :P) i alla fall sa kom vi dit i en taxi o traskade raka vagen fram till sander, dorrvakten som vi kande sedan forra helgen, han slappte in oss direkt o vi behovde inte betala den har gangen hellr :) tihi

Alla brudarna i taxin! The sweedes

en av vara dorrvaktande vanner :)

jag o amanda rusade direkt till baren o kopte oss en mkt god shot, tror den smakade grape frukt eller natt :)

efter de blev de dans, o groggluder som vi ar hittade vi,eller jag i alla fall en irlandare som kopte bade shots o ol at mig(hor o hapna) resten av kvallen. dock forstod ja i stort sett inte ett ord av va han sa, men kul va de anda..

Sedan traffade vi aven pa nagra norrman( som vi inte visste var norrman forran efter att vi skamt ut oss da vi statt typ en halvmeter ifran dem o sagt hur snygga de va o att vi skulle "ta dem".. ) visade sig en liten stund senare att de i stort sett aven pratade flytande svenska.. sa dar fick vi skammas lite :P

sa nar puben stangde hangde vi med dem hem till deras hotellrum for efterfest, o lite girldrama ;) hahaha
Vid fyra tiden vart de dock taxi hem o i sang direkt.

Sondagsmorgonen spenderade vi i sangen frma t tolvtiden da vi tog vara ooonda fotter(efter lordagens nyinkopta pumps)

o trampade nerfor backarna(inte latt i hoga klackar vill ja lova) till mc donalds dar de blev fyller lunch, efter d traskade vi vidare hem till amanda dar vi spenderade hela resten av dagen i hennes sang !

Sleeetna brudar dagen efter

Vid 5 tiden insag ja o carro att vi maste borja aka hem sa vi tog bilen till wipe out dar de blev nachos o pipline o milkshake till middag o sedan till northgate for att se den basta filmen pa mycket lange , confessions of a shopoholic! hur go som helst. ja o carro gick ut fran bion alldeles lyckliga :)

Da va kl i alla fall strax efter nio sa c lamande av mig o ja ner i min gooa sang direkt.. :) O sov anda till kl halv tio i dag, mkt skont. for jag har haft dagen ledig idag.. presidents day eller natt... har i alla fall varit en kortis pa gymmet, o sedan spenderat resten av dagen i sangen o ska nu vara duktig o dra en runda till pa gymmet med carro :) duktig duktig.. ( om jag ska komma i mina shorts i sommar)

dock kommer nog mrogondagen bli mer pafrestande, alla tre barnen kommer var hemma o jag kommer inte ha nan bil sa vi kan aka nan stans for den e pa service, o de ska regna.. sa yes, boardgames here we come!




 


Kommentarer
Postat av: Sarah

FÖRLÅT men du har just blivit utmanad i min blogg :D



PUSS från Sarah

2009-02-24 @ 14:57:45
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0