Fredag



Kvallen blev faktiskt riktigt lyckad. Borjade med att jag fick jobba over en timme drygt for att min hostdad var sen hem.
Fargade sedan haret pa mign sjalv av ren snalhet, fy sjutton e aldeles for dyrt med frisorer har, ( and btw, mitt har ser rent for javligt ut efter klippningen, de varsta jag varit med om, sag de inte forran jag plattade det igar.. usch usch usch.. tur de vaxer relativt snabbt) gjorde mig i alla fall i ordning, klar vid halv tio, da plocka carro upp mig o vi korde for att hamta vara idn, o dra lite mc donken da vi inte atit nan middag..
Efter de styrdes farden in mot city dar vi motte upp Li, Sonja, Sarahlina, Ancha o Max inne pa silver clouds som ar en karaoke bar. Fick i oss lite drinkar o bestamde oss for att signa upp for sang! var hel peppad, men tydligen sa var vi for sena eller sa tappade de bort varan lapp for vi hann inte med nagon sang innan de blev stagningsdax ( skulle sjungit grease ) .. Sa sen blev de bara hemgang med li o sen soooova, hade med mig oronpropparna den har gangen, haha
 

Li o Jag

SarahLina o Max

Sonja o Carro



Karaokeboken

Ryan 1, Carro, Li o Jag

I morse vaknade vi tidigt, o jag pigg o inte bakis for forsta gangen pa lange, blev e dusch o vafflor med syrap innan jag tog bussen till carro o sedan vidare hem till Novato dar vi motte upp lauren for lunch! Hamburare o sedan chokladpudding till efterrat. >:) Mycket smaskens! Nu ligger jag bara har i min sang o vantar pa att fa borja jobba for ikvall e de barnvakt som galler !.. alltid ett bra satt att fa tiden att ga en lordagkvall.. Na ska inte klaga jobbar inte sa mycket helger.
Sen e de ju alla hjartans dag nasta helg. Kommer bli konstigt, forsta aret pa mycket lange som man itne har nagon kille att fira med ;) Ska dock ut med tjejerna for en hejda fest for amanda som aker hem snar... traaakigt... O helgen efter de blire tahoe torsdag till mandag med familjen... ska bli.. spannade !:)

na nu ska jag gora na vettigt en stund, eller i alla fall forsoka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0