Fredag o Lordag

Fredag; Efter jobbet blev det att snabbt plocka i hop mina saker o gora mig i ordning for en hel helg inne i stan, tanja kom o plocka upp mig strax efter halv sju o vi akte o hamta upp carro for att sedan bli avslappta pa farjan i larksbur. Akte in till stan dar vi traffa amanda o li inne pa westfield dar de kaka mat. Drog sedan vidare till wallgreens dar vi inhandlade lite snacks(vill saga en 1.1  kg skittles pase, riesen o sura bjornar) sprang vidare till bion dar vi sag en skrackis, the uninvited, borjade skit daligt men slutade forvanansvart bra, jag ger den 3 av 5 liljor! :) efter bion blev de bara lungt o jag o carro akte till lagenheten for att sova for att orka med lordagen!




Lordag; Vaknade ca kl 9 efter drygt fyra timmars somn. Av nan kostig anledning har inte min kropp o huvud riktigt gatt i hop pa sistone, har kannt mig hur trott som helst. Men nar jag val lagger mig o ska sova kan jag inte somna?
Klev i alla fall upp o gjorde mig i ordning for lite frukost som vi kopte bara nere pa gatan, en myyycket smaskig smorgas( ja, jag vet, d e mycket smorgasar har!) Efter frukost blev de hem till lagenheten dar vi tittade pa film, slumdog millionaire, basta filmen som jag sett pa valdigt lange!!  Skakade typ innan den var slut :P ahah



Efter filmen gjorde ja o carro oss i ordning for att sedan ta bussen ner pa stan dar vi motte upp amanda o li igen for lite shopping... Kopte dock inget annat an ett par superrosa barbieskor! Skithaftiga! (avgor sjalva)



Efter nagra timmars shopping insag vi att vi var helt slut sa vi akte med bussen hem till lagenheten igen dar ja o carro totalt dackade pa soffan. Hade verkligen ingen energi for ngt, men tillslut tog vi oss i kragen o borjade gora oss i ordning for kvallens utgang.. Efter typ en timme kom Ryan o tva kompisar till honom hem valdigt fulla o glada, vilket fick mig o carro pa lite mer party humor ocksa, sa vi gick ner pa gatan o kopte oss lite sprit( har har man jagat efter ett id i snart tva manader, o nar man val har ett, da behover man inte ens visa upp d?) efter nan timme kom amanda o Li sa vi kunde dra ner pa stan, akte till the cellar(igen for vi visste att vi skulle komma in) T.J (vakten) kande igen oss o slappte in oss alldeles gratis.. Man ska till att ha tur ibland.. Var valdigt mycekt folk dar, lite snyggare an sist, men samre musik sa de var ju trakigt. Men Amanda o Lis kines var dar igen sa vi hade tur o blev bjudna pa massa drinkar. Sen traffa aven jag o Li the head of security som gav mig sitt nr .. Han jobbade pa en massa andra barer runt om i stan sa forhppningsivs kan vi kanske komma in pa fler nu ;)

Nar kl slog tva o cluben stangde akte carro hem o ja amanda o li bestamde oss for att forsoka hitta igen otis(som vi vart pa ca 5 ggr) men inne i dimman som man var lyckades vi inte hitta igen gatan som den lag pa sa vi gick till jack in the box o tog oss en hamburgare istallet.. Haha o som vi sitter dar o ater drar amanda ivag vaaarldens buuuuuuuuuurp., o paren brevid oss ger henne vaarldes bitch blick, men full o glad som amanda var tittar hon bara at dem skrattar o sager Heeeeeej :D med ett stort leende! haha 

annu en lyckad kvall!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0