Bra start pa veckan!

Vadret verkar halla i sig, har varit stralande sol nu bade mandag o tisdag, tror till och med att jag fatt lite farg idag!
Gardagen borjade med att jag blev sen med barnen till skolan efter att barnen sovit sa lange.. Kom i alla fall hem vid halv tio da jag slog mig ner med lite frukost, flingor med mjolk borjar bli standard har nu :P
Efter frukost var planen att forsoka lasa lite korkort med tankte pa att min internationella snart gar ut o att man maste ha cali korkort efter tre manader, men jag var pa tok for  trott for d o spenderade all min lediga tid framfor dumburken..
Eftermiddagen blev lugn, en stund i parken med barnen innan de var dax for middag o eftermiddagsaktiviteter for barnen ( dvs lucas karate) .. Efter jobbet akte jag o skulle fa mitt har klippt, maste verkligen vara den samsta frisor jag gatt till i hela mitt liv, men va fan, man far vad man betalar for. 27 dollar( o de e billigt har) pernillas tror jag tar 85 dolalr for bara klippning... :S
Sen blev de i alla fall bara att aka o mota upp tanja o carro pa gymet o vara duktig en hel timme :)

Dagen idag har ocksa spenderats till stor del i parken, i alla fall formiddagen, sen blev de bara att ranna runt som vanligt o plocka upp barn som skulle till gympan! Blir mycket do tid nu pa slutet nar barnen har aktiviteter nastan varenda dag, aven om de e skont att veta vad de ska gora, o inte masta ha pressen pa sig att hitta pa natt varje dag, sa gar de at sa mycket do tid at att bara skjutsa runt.. Men i alla fall sa var vadret som sagt stralande sa jag o lillgumman tog en prommis i vagnen :)

Efter att jag slutat drog jag i vag till collage for min klass... O dagens amne var typ fodsel, o de visade oss en riktigt forlossning, trodde jag skulle do! Kanner verkligen inte for att skaffa barn just nu maste jag saga( annu mindre om inte annat, att ta hand om tre barn 45 h i veckan  maste vara de basta preventivmedlet ever )! haha

Na skamt a sido. Nu ligger jag i sangen o kl ar snart tio o jag e helt dod? halla vart tog energin vagen? De tar pa krafterna att vara aupair! Men de e de vart! Sov gott Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0