11-02-09

Sondag; hade stallt vackaren pa kl atta, hade planerat att duktigt ta mig ur sangen o ga pa gymmet for ett spinningpass 830, men alla som kanner mig ( inklusive mig sjalv ) inser ganska snabbt att de kommer inte att handa. Men hur som helst sa stallde jag vackaren, men val som jag kanner mig sjalv tryckte jag bara av den, drog tacket over huvudet och fortsatte sova en o en halv timme till.. Vaknade av ett sms fran tanja, hon undrade om jag ville hanga med henne o Simona till gymmet, sa da var de bara att dra sig upp o pa med klader o frulle. Gick till gymmet, stannade dar i ca 1.5 timmar, kande mig riktigt duktig. Efter gymmet blev de rush hem for de visade sig att Tanja o Simona o nagra kompisar till dem planerat att aka till Berkely for att klattra, o sjalvklart fick ja hanga med. Sa vi drog med bilen vi 13 tiden tillsammans med 4 andra personer o klattrade. O de var saa himla kul.. Tog mig upp pa de forsta vaggarna ratt ok, men sen nar jag skulle prova pa den lite svarare gick de inte lika bra, tog mig upp till en viss punkt dar de verkligen tog tvar stopp. Hade nog inte sa mycket med tekniken att gora dock, utan att min armstyrka var som helt bortblast.. haha, de kunde se fran marken hur mina armar skakade :) O jag lovar, de kanns i armarna nu ocksa. Skulle forsoka styra kundvagenn med maja o sofia igar pa safeway, de gick INTE att styra. haha.. Ont..

  
FV: Tanja, Forsta vaggen gick latt som en platt, dock inte den andra, den hade jag lite mer problem med..

Efter klattringen blev de hemfard o som vanligt middag pa Wipe out, (ar dock inte samma sak utan dig Li.. We miss u)
Nachos, Pizza o Oreo Milkshake!! Finns de na battre? Efter middagen styrdes bilen mot bion dar vi motte upp Sonja, Lauren, Anna o en till tjej som jag inte kan komma pa namnet nu .... Sag i alla fall He's not that into you ( dumpa honom tror jag den heter pa svenska).. Var i alla fall hur bra som helst.. Verkligen ett wake upp call for alla tjejer, o killar oxa for den delen tror jag.. Haha inte for att de var saker i filmen som man inte redan visste, ar bara saker som man behover bli pamind om lite da o da tror jag :)
Efter  bion var de i alla fall bara hemgang o gonatt...




Mandag: morgonen borjade som vanligt, upp frukost ivag med ungarna :) Kom hem, hade mina tre lediga timmar. De spenedade jag lite med Tanja, tog en promenad i de fina vadret o sen hem for att sitta vi datorn som jag alltid ghor pa min lediga tid tycker jag ;) Efter jobbet skulle jag vara duktig o ta de dar spinningpasset som jag inte gjorde i sondags, sa jag tog mig i kragen o gjorde de. tyvarr sa soog musiken, har aldrig varit med om en sa omotiverande trakig musik under natt pass... EVER.. Aja efter de blev de i alla fall lite gym med carro i en halvtimme ocksa innan vi duschade o akte till sonja dar jag slingade hennes har(hennes pojkvan kommer pa fredag, sa hon ville se fresh ut) sa vi satt dar tryckte i oss sjukt mycket tysk choklad o sag pa desperate housewives... :)
Tisdag:Vaknar upp mitt i natten, dvs typ kl halv tre av att jag mar sjukt daligt o min mage inte ar i toppform. Far springa upp pa toa o krakas.. Usch.. Gar o lagger mig igen, vaknar upp kl sju.. Mar lite battre... tvingar mig sjalv att jobba. Gar relativt bra, men jag kanner mig som en bitterfitta o gnaller pa allt. Stackars barn.. Bad i alla fall om ursakt..
Tar mig igenom dagen, inser att jag inte kommer orka med collage med tanke pa att min mage inte vill som jag o behover en toa lite da o da.. Sa jag stannar hemmma i sangen hela kvallen o somnar strax efter nio..
Onsdag: har precis borjat. Har bara hunnit upp, gjort i ordning barnen o skickat ivag dem till skolan. Kommit hem o lagt mig vid datorn.. Fy va trakig jag e.. Men de regnar bara ute sa de finns inte sa mycket jag kan gora nu.. Skulle behova stada mitt rum som ar en riktig rora(som vanligt) men de orkar jag inte... Ar ofta en rora, men de kanns som man bara kommer in kliver av sig kladerna, somnar, kliver upp, tar pa sig nya o gar ut. Slipper som se roran for man spenderar sa lite tid hemma.. :P I vilket fall som helst sa ar de inget speciellt planerat for dagen, typ leka med barnen,m jobba over en halvtimme o sedan ga pa gymmet.. Borjar lixom inse att de e verkligen sommar snart.... typ en manad kvar! :D yippii!

Kopte aven en rosa ipod shyffle pa ebay igar, 32 dollar sa nu ska de pumpas partymusik o brannas fett!


Kommentarer
Postat av: Li

I miss you hun!

2009-02-15 @ 01:25:40
URL: http://mylifeinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0