02-25-09

Guuud, jag e sa trott o sliten, o trott, o forfallen! Gud vad hander !!!
Varit pa gymmet nu i over en o en halv timme, verkligen valbehovligt vill jag lova. Ska borja ga pa en diet nu, en diet utan godis o kakor, pizza o mcdonken! haha, far se hur de gar. Har ett sjukt sug efter bade marangtarta, kladdkaka o semlor just nu! Tur de inte finns natt i frysen for da hade jag nog atit upp allt ihopa redan!


Forra veckan kom o gick lika fort som alla andra har, fyra manader i gar, gud, kan verkligen itne tanka mig att jag redan gjort bort en tredjedel lixom?
Var i alla fall i tahoe fran torsdag till mandag formiddag. Var riktigt mysigt, med familjen den har gangen.
Packade o akte ca halv elva harifran pa torsdag, uppe i truckee vid ett tiden. Superfint vader o en jattemysig liten(tre sovrum, tre badrum, vardagsrum,kok o dubbelgarage.. Avgor sjalva) stuga.. Inte som hemma riktigt dar stugorna verkligen e sma! Vi packade i alla fall upp o gick ut i snon.. Dagen efter blev de barnvakt for mig, Maja o en annan flicka som hette Kellie medans de andra akte skidor.. Lordagen akte jag ocksa till backen, barnvaktade med Christine en timme unifar pa fm sen blev de lite skidakning pa em o barnvakt pa kvallen at alla fem :) Borjar bli en hejjare pa de har med barnpassning nu!
Sondagen regnade dock, sa vadret sog. men vi akte anda upp till backen dar vi spenderade formiddagen(eller en timme unifar) med tubing. som ar typ att aka i stora dack ner for backen! hur kul som helst. blev som ett litet barn pa nytt, eller typ fem ar som lucas, vi gillade nog lika mycke han o jag :) haha
Kom dock hem blot anda in till trosorna o dygnsur sa de blev bara mys o isang tiiidigt pa sondagen for hemgang pa mandagmorgon :) Borta bra men "hemma" bast! :)





Annars har veckan bara varit valdigt lugn hittils. Akte o hade mys med carro pa mandagen, gjorde ansiktsmasker at Ben and Jerrys o sag one three hill :)

 
Min favvvo!
Tisdagen blev de jobb o collage o idag har jag varit duktig o gymmat o tagit en prommis pa formiddagen med Tanja:) 



Na guud, nu e ja trott pa riktigt, maste sova! :) 

G-d night


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sött när du skriver "unifar" när det stavas "ungefär" eller "ungefar" för dig haha puss sööötnoooos! vill gääärna höra din röst snaaaart igen :)

2009-02-27 @ 08:48:08
Postat av: Sarah

glömde skriva att de var jag, sarah, som skrev ;)

2009-02-27 @ 08:48:42
URL: http://lasarah.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej



vart i världen håller du hus?

aupair eller?

jag vill också :D



//Emelie Sjöblom

2009-03-02 @ 18:36:09
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sarah

tack söööta du :) ja de tycker jag, bara du kommer hem till mig så :D

2009-03-03 @ 08:53:04
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0