the weekend

Helgerna har ar verkligen alldeles for korta, de bara flyger forbi.. Men veckorna som man vill ska ga fort, de segar sig som fasen! Aven om dagen idag gick superfort sa kanns de aterstande 4 dagarna mkt.. Men de e bara for att jag vill att den har veckan ska ga extra fort, for snart e mina brudar har!!! Yeey!


langtar langtar langtar


Jag o Anka pa vag in t stan
Sammanfattning av helgen: akte in vid 10 tiden till stan tillsammans med Carro, Anka, Tanja och Izzie for att mota upp Bobby, Paul, Viktor o Pierre for att gora en barrunda inne i city..
Akte sedan hem t Bobby for efterfest pa hans bat fram t tretiden da de var dax att aka hem. Lordagen borjade tidigt da planerna var att aka till Santa cruz, men da vi stod fardiga i dorren o var pa vag ut fragade C's hostdad om vi kollat vadret vilket vi sjalvkolart inte gjort.... De visade sig i alla fall att det bara var ca 65 grader o disit dar, sa vi kande att vi inte ides kora over en o en halv timme for daligt vader. Sa vi akte in till stan dar vi motte upp med Victor, Pierre, Antonia, Anda o Bobby. Gick pa wipeout pa pier 39 o kakade frukost/lunch/middag ;) Akte sedan hem for att gora oss i orning for kvallen da vi gick med Paul o Bobby pa ett cocktailparty for pauls van som fyllde ar ! Stannade dar tills strax fore elva da vi tog en taxi till dirty martini dar vi fortsatte festa nan timme, innan alkoholen borjade stiga vissa manniskor at huvet"las jag" sa de blev dax att aka hem o sova lite ;) Sondagen spenderades i redwood city(halvtimme soder om sf) dar vi halsa pa hos victor o bara chillade vi poolen hela dagen, efter de motte ja upp med ulrika o ida en stund innan de bar av hem o isang :)

Nu ska jag ta o aka med Tanja hem t hennes LCC for att senare ta en prommis! Hej o Ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0