Lordag

Aven om jag tekniskt sett fortfarande jobbar (barnen sover - jag sitter barnvakt) sa ar jag nu installd pa SEMESTER!
Har jobbt idag sedan 10 i morse, dagen har dock gatt superfort (vilket jag absolut inte trodde nar ja klev upp i morse) akte till target i morse dar vi kopte fodelsedagspresenter at morgan ( carolinas hostkid) en fran mig o en fran barnen som var bjudna dit pa kalas.. Efter de akte vi hem, gjorde lunch, nattade maja, vantade pa att P kom hem. Akte till poolen, sedan hem o gora oss i ordning o sedan styra karran vidare t kalaset hemma hos Carro!
Temat pa kalaset var sjojungfru, sa de far fiskar o mermades lite overallt. En hoppborg o aven en livs levande ariel (inhyrd underhallare) ;) var superkul for barnen men  dock fick vi lov att ga innan middag, tartan o pinatan for jg skulle hem o sitta barnvakt at tva av p o r's vanner ocksa :) sa de blev till att gora middag, satta pa lejonkunden o sedan natta dem.. hmmm. oj va mitt jobb later anstrangade.. men ja lovar, ljudnivan med fem barn e inte lag. men de e underbart snalla sa vem klagar? :)

I morgon e den enda planen sa har langt lcc mote kl 10, kanske aka till poolen? Mandag o tisdag blir de packning o tvattning for hela slanten(o lite poolhang pa countrycluben med c).. Borjar dra ihop sig nu!

OJ holl nastan pa att glomma av o beratta. Igar gjorde jag min premiar tur pa en segelbat :)
Akte med C o Ry o tva andra "man" ut o seglade med ry's segelbat.. Gjorde ett litet race, kom tvaa, ja o c hjalpte till o med till pa baten.. Jag hjalpte till o dra ner d stora seglet. Dock var ja nog inte riktigt ratt utrustad for ja lyckades tappa en nagel.. aooch :P men sant man far ta, maste anda ga o gora om dem innan LA ;)
Men kul var de i alla fall.. efter seglingen bjod ry's pappa oss pa middag, ostron, stek o sedan paj t efterratt :)
Skjutsade sedan in C o Ry till stan, dar de gjrode sig i ordning for att ga ut.. Skulle mota upp med nagra av ry's vanner ute men da hade c glomt sitt id.. sluta med att ja akte hem i alla fall for o sova da ja borja kl atta o c lyckades med lite hjalp komma in ..   :)

Na nu somnar ja s nart. god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0