whoohoo!

Klarade min cali -teori idag, sa snart har jag ett korkort ocksa! :)
Ja o Carro var sa nervosa innan sa vi trodde vi skulle krakas, men vi klarade proven galant, hade endast ett fel och da hade jag missforstatt fragan ocksa !

Gjortde i alla fall provet det forsta jag gjorde i morse, efter de for jag o carro over till northgate dar vi firade med en mochachiller pa Glorias!! Efter d blev d shopping pa macys dar jag hittade tva klanningar, kan dock inte bestamma mig om jag ska ha kvar den rosa eller inte. Alskar den vita dock!
 




Inhandlade aven en ny foundation o ett lappglans fran clinique da min andra foundation borjade bli for ljus, eller den har inte borjat den ar for ljus. Sag ut som ett spoke i morse!! Sen nar man handlade over 21.50 sa fick man aven ett litet paket bestaende av en sminkvaska lotions sminkborttagning etc.. :)
Kopte aven ett par ballerina skor pa marshalls ! Supersota. Carro hittade varldens finaste jessica simpson vaska ocksa. Fanns endast en kvar sa jag far noja mig med att lana av henne.....

Na nu ska jag nog dra mig till gymmet en svang innan ja borjar jobba. Har ju som sagt haft formiddagen fri idag, ska jobba nagra timmar ikvall istallet..

<3 Love fran america







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0