Tisdag

Kanner mig verkligen helt slut idag, vart har egentligen min energi tagit vagen?
Borde inte vara sa har trott, sover ju for fasiken atta timmar nastan varenda natt..
Men efter nastan tio timmars arbete o 3 timmars collage sa har man val ratt till d eller hur?

Tisdagen flog forbi i alla fall, aven om jag var trott som ett as o vaknade upp med en jatte finne pa hakan, fattade inte ens var d va forst. Trodde jag fatt en blasa i munnen ( som jag alltid far innan jag blir sjuk ) men nej, en fin rod finne mitt pa hakan.... D var inte nog med att jag var dodligt trott. Lillsnuttan som var hemma med mig pa formiddagen( som alla tisdagar) var pa underbart humor sedan 530 i morse. Sprallig som tusan o ville klamma mitt ansikte (precis over min finne) o nypa i min nasa halva dagen kandes d som. Men vad gor man nar hon bara skrattar som en galning o springer runt o vill att man ska jaga en?  Man kan inte gora annat an smalta sanna ganger..

Li aker till NY i morgon, lite avis bara! Synd d inte var vi tre tjejer som akte bara. Skulle vara sjukt kul. Men d far bli senare!
Traffade en jatte gullig tjej pa under klassen idag ocksa som tydligen bor har dar jag bor nan stans.. Supersot. Fyllde arton idag. Shit. Kanns som evigheter sedan jag fyllde de? Snart 21.... Aldersnojja 3000... Hon skulle i alla fall till miami over spring break. AVIS! nej inte alls.. Jo lite.. Na vi ska ju till vegas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0