Shopping for hela slanten!

Har nastan lite agren over hur mycket pengar jag gjort av med i helgen. I gar kopte jag ju som sagt tva klannigar, ett par ballerina skor o smink. Sen har jag varit inne i city idag med sonja o carro. Har haft en supermysig dag. Men tyvarr slutade med eko i borsen. Hittade ett par sjukt snygga michael kors pumps! Verkligen hr sota som helst! Sen inhaldnade jag aven en klanning, ett linne o ett par leggings pa forever 21.. Men vad gor man..:P
Dagen har varit supermyg. bara strosat runt, druckit frappuccinos pa starbucks o atit en sen lunch pa cheesecake factory med utsikt over hela union square.. 

Nu sitter vi hemma hos ryan ja o carro o vantar pa att varan thaimat skall anlanda. mums.. sen blir d utgan.. :P Igen.
Lungt ska vi ta d ikall i alla fall. men vad gor man nar sonja o annkathrine vill ga ut? kan ju inte saga nej! haha

Saknar dig Li!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Haha du är en shopaholic!! När du kommer hem hoppas jag att du är less på alla dina kläder så du ger dom till mig :P Förresten, jag har lite skvaller att berätta för dig. Eller, rättare sagt mycket skvaller! Det var så länge sen vi hördes, kan du ringa billigt till Sverige? Min skype är bara skit. Ingen mick funkar i datorn

2009-04-12 @ 19:23:43
Postat av: Mamma

Ja jag säger som Emmeli, shopaholic är bara förnamnet. När hinner du använda allt, och hur ska du få med allt hem.....puss

2009-04-13 @ 05:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0