If it's to tight, make it fit! If it breaks, it was supposed to be replaced anyway!

Hittade inga klannigar. Bara for att man verkligen, verkligen vill ha nagot ar de ju sa klart att det inte ska finnas. Akte pa fel macys ocksa. Brukar aka till den i san rafael o dar brukar jag alltid hitta natt. Till exempel min laxrosa siden tunika
-->  
Men vi akte till nordstroms o macys i corte madera istallet o dar fanns verkligen ingenting.. Allt var sjukt dyrt. Hittade en klanning, bcbgmaxazria, skit snygg. Men sa sag jag prislappen ocksa. 450 dollar!! Jaja tankte jag, det var vad jag betalade for hela resan, sa skulle inte tro de!

    
  

Ja menar hur sota ar inte d har klanningarna, alla kanske inte passar just vegas, men jag vill ha allihopa o alla under 100 dollar.. Synd bara att jag inte kan hitta dem i affaren, o jag ids inte bestalla d over internet heller. Ifall de inte passar o masta halla pa me o skicka tillbaka o lagga ner en massa tid pa d orkar jag inte..

Maste aven skriva ett tack till min kara mamma ocksa! Du e underbar! Tack for det supersmarriga godiset! Verkligen valbehovligt o uuunderbart gott. Nastan sa man glomt hur gammalt hederligt svenskt losviktsgodis smakar! Tack tack tack!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att det smakade bra...

2009-04-12 @ 02:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0