Glad pask!



Glad pask allihopa!
Pask firdades i alla fall har idag, barnen har varit med familjen pa beachen o jagat agg o haft d jatte mysigt.
Sjalv har jag hangt med Carro hela dagen. Tog en milkshake pa wipeout i formiddags innan vi drog oss till marin headlands dar vi roade oss med att ta supermkt kort med golden gate i bakgrunden. Blaste dock hur mkt som helst, men fina blev en del, men jag tror nog vi har 200 bilder som bara e skit ocksa. Men d kommer sen for C har alla bilder.

Hade super kul ute igar i alla fall. Akte med sonja o Ancka till Cellar dar vi dansade lite innan vi gick upp till Sugar o tog oss en drink. O dar maste jag beratta att vi traffade en nastan kandis. Steve Tyler fran Aerosmith, tydligen hans brorson.. Man vet ju aldrig va d hittar pa for historier, men han var faktiskt ratt lik om jag ska vara arlig! O han rattade oss nar vi hade fel ocksa, sa mojligtvis? Dock gick han hem med ett av mina armband... hm...

Annars idag har jag inte gjort sa mkt, blev att ligga pa soffan i tva o en halv timme hos carro, Var helt slut. Aven fast jag sov over 11.5 h mellan fredag o lordag, tror jag e oversovd..

Nu ar jag bara sa peppad pa vegas.Har haft turen o ha lite kontakter dar ocksa, sa som d ser ut nu behover jag o c bara skicka en lista pa d clubbar vi vill in pa sa ska en tjej fixa d.. Sa lyx lyx.. Speciellt med tanke pa att alla clubbar typ tar 40 dollar i intrade :P

Na ska borja packa i morgon, har som sagt tre nya klannignar for utgang redo, maste bara planera vad mer jag ska ha med mig.. Angest angest! Men de far bli morgondagens bekymmer!
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0