Fettfri glass utan tillsatt socker!

Finns d natt som heter sa? Jo har gor det d, o jag lovar. De smakar inte direkt som gb;s akta vaniljgraddglass!
haha Men man far val vad man betalar for ...

Barnvaktandet av barnen gick superenkelt. Lucas tar hand om en vans marsvin sa han gar pa rosa moln o ler hela tiden. Sa sot. Borjade jobba strax efter sex o da var d bara att se nar barnen at mat o sedan satta pa en film :) alladin, o sen bums isang med dem! Inte d mest anstangande arbetet jag varit med om :P

Sa nu sitter jag har, ensam med en skal glass o ser pa james bond. Vilken fredag kvall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan behöva en lugn kväll mellan alla fester!!!!

2009-04-12 @ 02:15:23
Postat av: Mamma

Ja det var från mig alltså

2009-04-12 @ 02:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0