28-29/3

Fredagen borjade med att jag jobbade som vanligt. Tog d bara lungt med barnen, myste i varmen som antligen verkar ha kommit! :) Slutade halv sex da de blev duschning o sminkning for en planerad utgang i Petaluma som e en mindre stad? bara 10 minuter med bil harifran novato. Men innan d blev d ett aka o plockade upp varan kara li pa fargan i sausolito o sen en supergod fredagsmiddag pa wipeout!!! :)



Efterat gick vi hem till mig en stund o senare till min granne Billy (aven personlig tranare som vi traffat pa mitt o carros gym) for att ta oss nagon drink o sedan vidare, men de blev inte rikgit sa. Slutade me att vi satt o pladdrade dar anda tills d blev for sent for att aka ivag o d slutade med att vi bara gick hem o sov.

Men lika bra var nog d eftersom pa lordag morgon bar de av till vallejo dar six flags discovery kingdom ar. Ett jattestort nojesfalt med karuseller, djur o uppvisningar. Dock hann vi bara med karusellerna som var sjuuukt roliga!!
Vi motte i alla fall upp Anna, Sarah, Sonja and Juliane. Hade en underbar dag, solen stekte o vi fick till o med se en livs levande kolibri!! :)








Efter en ca 6 timmar lang dag av karusellakande blev d hemgang for att an en gang gora oss i ordning. Anthony hade namligen fest pa cluben vi brukar ga till sa vi var bjudna :) sa vi akte in till city gjorde oss i ordning hos Li, dock bangade hon i sista sekund(synd du inte kunde komma med gumman,var sjukt kul men forstar att du stannade hemma)
efter att ha letat en taxi i sakert 15 minuter kom vi antligen fram till cellar dar vi som vanligt fick komma ion gratis o ga forbi i kon tack vare varan van sander ;)
Efter en trog start sa kom vi igang strax efter tolv skulle jag tro. Tack anthony for alla drinkar ;)



Dansade sjukt mkt o musiken var underbar!! Vid tva tiden insag vi eller jag att de var dax att aka hem ! Tog en taxi till li, fast nar jag kom fram tog taxin inte kreditkort sa jag var tvungen att aka vidare i typ 10 min for att komma till en bankomat som anda inte visade sig ta mitt kort sa jag fick aka ytterligare en bit for att hitta en ny som tog mitt wells fargo.. o nar jag antligen kom fram till Lis hus hade bade hon o carolina hunnit bli lagomt oroliga med tankte pa att jag var sakert 15 min senare av vad jag borde varit o min telfon som jag lyckades tappa pa carros fodelsedag hade jag inte med mig....
men som tur var kom ja ju fram hel o ren ;)
sondagen blev laaang, tog en tur i goldengate park dar vi lag o soalde en stund. dock var jag sjukt bakis anda till kl atta pa kvallen da jag antligen lyckades fa i mig midda bestaende av sallad sallas o cola :P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0